Ta witryna używa plików cookie. Więcej informacji o używanych przez nas plikach cookie, ich zastosowaniu
i sposobie modyfikacji akceptacji plików cookie, można znaleźć
tutaj
oraz w stopce na naszej stronie internetowej (Polityka plików cookie).
Nie pokazuj więcej tego komunikatu.
Komentarze 32
Pokaż wszystkie komentarzeKolego FAZI, nie będę z tobą polemizował bo to nic nie da. No bo po co mam pisać, że twoich postów nie da się zrozumieć bo nie znasz podstaw interpunkcji. Bicie tutaj piany nie pomoże, tym bardziej, że generalnie się z tobą zgadzam. Obruszył mnie jedynie twój pesymizm narodowy co do tej dyskusji i brak nadziei, że cokolwiek można zmienić. Przypomnę ci, że dyskutujemy na temat obniżenia kosztów startów w pucharze motoyoungtimer. Wnioski, które wysnuł autor artykułu są jak najbardziej trafione i tu nie ma z czym się nie zgadzać. Obniżając główny czynnik budżetu czyli koszt ogumienia, wyścigi będą dostępne dla szerszego grona motocyklistów. Opony sportowe nawet choćby kosztowały tyle samo co torowe to przecież wystarczą na znacznie dłużej. Oprócz tego obniżając inne składniki sumy, takie jak: kombinezon dwuczęściowy, symboliczne wpisowe, promocyjne ceny tego typu ogumienia itp., otwiera się dotychczas hermetyczny świat wyścigów takim kompletnym laikom jak ja. Jak przeczytasz mój komentarz jeszcze raz to zauważysz, że jestem początkujący choć już nie młody, a zamierzam się na torze wiele nauczyć i to nic, że będą mnie wszyscy wyprzedzać. Cieszę się, że jesteś doświadczony, zawsze będę cię mógł o coś zapytać. Przymiotnik „tanie” jest niestety pojęciem względnym. Co innego znaczy dla Billa Gatesa, co innego dla ciebie i pewnie co innego dla mnie skoro uważasz 3-4 letnie motocykle za tanie. Natomiast w tej dyskusji chodzi o to aby wyścigi były „tańsze” niż dotychczas. PS. Mamy tą samą pasję więc nie ma się co spinać bracie. Połączmy siły to może powstanie regulamin, który umożliwi nam tańsze latanie po torze.
OdpowiedzBrak odpowiedzi do tego komentarza